Влада Србије повећала минималну цијену рада

09.09.2021. 18:46
0
ИЗВОР: СРНА

Влада Србије донијела је данас одлуку да висина минималне цијене рада за идућу годину износи 201,22 динара /1,7 евра/ нето по радном часу, чиме је минимална цијена рада повећана за 9,4 одсто.

Утврђивање минималне цијене рада засновано је на посљедњим расположивим макроекономским подацима и пројекцијама за наредни период, саопштено је из Владе Србије.

Премијер Србије Ана Брнабић најавила је крајем прошле седмице да ће минимална цијена рада у сљедећој години износити 35.012 динара /297,8 евра/, што је повећање од 9,4 одсто.

Брнабићева је, након сједнице Социјално-економског савјета, на којој није постигнут договор са синдикатима, указала на то да ће у 2022. са тим повећањем минимална зарада покривати минималну потрошачку корпу 89 одсто.

Она је најавила да ће на крају 2023. године бити донесена одлука да се минимална зарада од 1. јануара 2024. изједначи са минималном потрошачком корпом.

Представници Савеза самосталних синдиката Србије и Уједињени грански синдикати "Независност" изјавили су да нису задовољни јер су очекивали да повећање минималне зараде буде толико да се 100 одсто покрије минимална потрошачка корпа.

Коментари 0
Повезане вијести
Ухапшен градоначелник због нелегалне депоније Ухапшен градоначелник због нелегалне депоније
Пронађен десетогодишњак Пронађен десетогодишњак
Послодавци траже да минимална плата буде на садашњем нивоу Послодавци траже да минимална плата буде на садашњем нивоу
Најчитаније
  • “На Ловћену Његош спава“: На данашњи дан рођена је најмудрија српска глава
    11h 24m
    1
  • Ухапшен градоначелник због нелегалне депоније
    8h 25m
    4
  • Дамјану Бошковићу прва награда за бесједништво, Сергеј Куљанин најбољи рецитатор
    22h 50m
    0
  • Вања Грбић одржао предавање у Источном Сарајеву (ФОТО)
    7h 33m
    3
  • Голијанин: На подручју Сарајевско-романијске регије од дијабетеса типа један обољело 35 дјеце
    6h 54m
    0