Влада Србије повећала минималну цијену рада

09.09.2021. 18:46
0
ИЗВОР: СРНА

Влада Србије донијела је данас одлуку да висина минималне цијене рада за идућу годину износи 201,22 динара /1,7 евра/ нето по радном часу, чиме је минимална цијена рада повећана за 9,4 одсто.

Утврђивање минималне цијене рада засновано је на посљедњим расположивим макроекономским подацима и пројекцијама за наредни период, саопштено је из Владе Србије.

Премијер Србије Ана Брнабић најавила је крајем прошле седмице да ће минимална цијена рада у сљедећој години износити 35.012 динара /297,8 евра/, што је повећање од 9,4 одсто.

Брнабићева је, након сједнице Социјално-економског савјета, на којој није постигнут договор са синдикатима, указала на то да ће у 2022. са тим повећањем минимална зарада покривати минималну потрошачку корпу 89 одсто.

Она је најавила да ће на крају 2023. године бити донесена одлука да се минимална зарада од 1. јануара 2024. изједначи са минималном потрошачком корпом.

Представници Савеза самосталних синдиката Србије и Уједињени грански синдикати "Независност" изјавили су да нису задовољни јер су очекивали да повећање минималне зараде буде толико да се 100 одсто покрије минимална потрошачка корпа.

Коментари 0
Повезане вијести
Навршило се 26 година од петооктобарских промјена Навршило се 26 година од петооктобарских промјена
Пао снијег у Србији Пао снијег у Србији
Одбојкаши Србије још једним преокретом до побједе на Европском првенству Одбојкаши Србије још једним преокретом до побједе на Европском првенству
Најчитаније
  • Жељки Марјановић потребна помоћ за лијечење - активан хуманитарни број 1415
    22h 20m
    0
  • О љубави Слободе Трајковић и Иве Лоле Рибара - љубав која је пркосила суровом лицу рата
    7h 55m
    5
  • Сјећање на умјетницу Катарину Ивановић
    19h 44m
    0
  • Одржан концерт младих руских музичара у Источном Сарајеву
    20h 24m
    0
  • "Романијске траве" - Младенко Срдија живот посветио биљу
    5h 1m
    4