На амбасади Србије у Сарајеву освануо натпис "геноцидаши"

14.06.2024. 15:15
7
ИЗВОР: atvbl.rs

Натпис „геноцидаши“ освануо је на aмбасади Републике Србије у Сарајеву.

Нове страшне поруке данас су стигле из Сарајева. Непознате особе су исписали увредљив натпис на српској амбасади у граду чији становници тврди да је свјетски град.

Како je "ATV" раније објавили, на амбасадаMA Мађарске и Словачке у Сарајеву осванула је бројка наводних жртава злочина у Сребреници.

Очигледно су у Сарајеву незадовољни резултатом гласања о резолуцији о Сребреници у Генералној скупштини УН, гдје су Бошњаци очекивали већу подршку за наведену резолуцију.

МУП Кантона Сарајево се није оглашавао о овом вандализму и уништавању имовине.

Коментари 7
  • Generic placeholder image
    www 16.06.2024. 12:21
    i tako a?!za bajram...mater vam *ebem onu lojavu trulu balijsku!!!pogana govna iz fekalistana
  • Generic placeholder image
    Skijaš 16.06.2024. 12:04
    @Realista, jesi li ti lud ili se uspješno praviš lud? Natpis mi nimalo ne smeta. Napisao sam "bravo muslimani". Riječ bravo znači odobravanje a riječ muslimani označava jedan dio Srba koji su nekada, iz raznoraznih razloga a najčešće zbog sitnog interesa, prešli na Islam. Nadam se da je sada jasnije i nema na čemu.
  • Generic placeholder image
    Srboljub 16.06.2024. 11:56
    Oj turad, imate li vi danas neki praznik?! Neda vam vaša zločinačka priroda mira pa vam malo ono što ste slavili kada je potpisan dejtonski papir. Dobre su šanse da izgubite i to što imate. Jednostavno, taj fanatizam treba da bude iza Eufrata.
  • Generic placeholder image
    Klorinda 15.06.2024. 14:00
    Sramotno je da bilo ko bilo koga vrijedja na vjerskoj i nacionalnoj osnovi. Vise od 20 godina zivimo na mrznji raspirivanoj od strane vjerskih vodja i onih na vlasti koji truju i buduce generacije. A, iskreno, nicije maslo nije za Ramazana. Stoga, ako vam se nesto ne svidja, okrenite glavu ka onome sto vam se svidja i pokusajte zivjeti u miru i uciti mlade da se ljudi dijele na dobre i lose.
  • Generic placeholder image
    Realista 14.06.2024. 18:58
    Šta je pogrešno? Niko ništa ne ruši,ne razvaljuje,niko nikom čvoku opalio nije...smeta vam natpis?
  • Generic placeholder image
    Skijaš 14.06.2024. 18:51
    Bravo muslimani! Samo stvarajte neprijatelje.
  • Generic placeholder image
    A 14.06.2024. 17:08
    Ubrzava se raspad drzave.
Повезане вијести
Ухапшена жена због сумње да је помагала лицима која су покушала убиство Ухапшена жена због сумње да је помагала лицима која су покушала убиство
Од морбила преминуо младић у Сарајеву Од морбила преминуо младић у Сарајеву
Grand Off-road Tour 2024 – спој незаборавне авантуре и природних љепота Grand Off-road Tour 2024 – спој незаборавне авантуре и природних љепота
Најчитаније
  • Дјечаку из Источног Сарајева спашена рука брзом реакцијом љекара КЦУС-а
    19h 28m
    11
  • Саслушан свештеник са Пала: Сумња се да је продавао лажне дипломе "по повољној цијени"
    16h 19m
    2
  • Идентификована лица која се доводе у везу са наношењем повреда лицу у Источном Новом Сарајеву
    21h 23m
    1
  • У ПУ Источно Сарајево саслушана три лица због продаје и куповине диплома
    20h 10m
    4
  • Пале: Ухапшени осумњичени за изазивање пожара
    20h 58m
    0