Ратна застава такозване Армије РБиХ истакнута на возилу у Источном Сарајеву (ФОТО)

06.08.2023. 11:53
15
ИЗВОР: princip.news

Порталу princip.news се јавио читалац који је послао фотографију на којој се види да је ратна застава такозване Армије РБиХ истакнута на аутомобилу у Источном Сарајеву.

Путничко возило налазило се у Спасовданској улици у Источном Новом Сарајеву.

Слика

Фото: princip.news

Подсјећамо, слична ситуација догодила се јуче и у центру Добоја, када је иста застава истакнута на путничком возилу “лада” паркираном на раскрсници улица Светог Саве и Кнеза Лазара.

Након што је запримила пријаву, полиција у Добоју је лице иницијала С.М, коме возило припада, због овог чина санкционисала по члану седам Закона о јавном реду и миру Републике Српске.

Истицање ратне заставе Федерације БиХ је забрањено одлуком Уставно суда БиХ од 2007. године, речено је јуче Срни из Полицијске управе Добој.

Коментари 15
  • Generic placeholder image
    Столе 07.08.2023. 19:13
    Постоји много чудесних начина да нестане и возило и застава.
  • Generic placeholder image
    Kekec 07.08.2023. 19:11
    Aj dajte vi tačnu lokaciju i ne brinite ništa. Ova slika može biti bilo gdje.
  • Generic placeholder image
    X 06.08.2023. 22:12
    Zaustaviti gradnju zgrada odmah a investitori neka traze drugo trziste, svakako su mnogi ovde dosli sa strane radi gradenja I brze zarade.
  • Generic placeholder image
    Милош 06.08.2023. 19:24
    Ви само пишете овдје, а не смије ниједан од вас да оде до тог аута и скине ту крпетину? Храбре Србенде из Лукавице.
  • Generic placeholder image
    Србин 06.08.2023. 17:19
    Скинути капу балијачи, стварно има даму. Свака част. Само нек паркира у Сокоцу. Лако је са барбикама
  • Generic placeholder image
    Ende 06.08.2023. 17:05
    Klasična provokacija, samo po džepu. Oni i hoće skandal, da ih neko zapali. Izgleda da opet počinje repriza, nažalost!
  • Generic placeholder image
    Предатор 06.08.2023. 16:59
    Поред ових наших шупака на власти ништа није чудо. Наводни жестоки момци тероришу наше грађане
  • Generic placeholder image
    Alas 06.08.2023. 15:21
    Tome baliji je neko ciglom trebao stakla polomiti, ako ništa drugo. Nažalost veliki lukavički Srbi nemaju damu. A gospoda iz vrha vlasti Istočnog Sarajeva neka razmisle i stanu sa gradnjom stambenih zgrada. Islamistima su prodali previše stanova.
  • Generic placeholder image
    Fizikalac 06.08.2023. 15:18
    Zamjerka fotografu, što prvo nije bacio saksiju na auto ovog govnara ,pa onda napravio fotografiju, ili mu je to možda komšija pa nece da se zamjera
  • Generic placeholder image
    Budo 06.08.2023. 14:51
    Samo Vi veliko srbi, prodajite stanove njima i dovodite Arape, da Bog da Vam netrebao ni jedan dinar koji uzmete!
  • Generic placeholder image
    Iskreno42 06.08.2023. 14:19
    Polako al preuzeće i Lukavicu muslimani, a veliko Srbi jedva dočekali da im prodaju stanove. Biće Srbi manjina u Lukavici, izgradiće im grad i predat u ruke, kao što su i Sarajevo.
  • Generic placeholder image
    SOS 06.08.2023. 13:18
    Gdje su nadležni? Spavaju? Piju? Sram da bude ivu vlast! Dozvolila je sve što suprotna strana, koja nas satinizira, da rade šta hoće!!! Sram da vas bude!!!! Sram od onih silnih grobova poginulih- djece! Za šta? Za slobodu onih koji su nas ubijali!!!!
  • Generic placeholder image
    Srecko 06.08.2023. 12:25
    Sramota, kako smo postalu jadni i cemerni. Bitno je da je neko sakriven iza zavjese to uspio slikati a nije uspio baciti saksiju na sajbu idiotu kome je palo na pamet da se tako obiljezen parkira tu gdje jeste.
    Zene su mnogo hrabrije od muskaraca, ne znam sta je ovo.
  • Generic placeholder image
    Bobo 06.08.2023. 12:15
    Pa bas da se nikom nije ni prisralo u prolazu..
  • Generic placeholder image