Ova namirnica razara mozak, a jedemo je svakog dana

10.06.2020. 11:20
0
IZVOR: Nezavisne

Hranu koja je puna šećera jedemo svaki dan. Međutim, da li znate da konzumiranje hrane koja u sebi sadrži veliku koncentraciju šećera utiče negativno na vaš mozak.

Istraživanje na pacovima pokazalo je zastrašujuće rezultate. Pacovi koji su hranjeni šećerom manje su mogli da kontrolišu svoje ponašanje. To znači da ono što jedemo može da utiče na našu sposobnost da se odupremo iskušenjima i može biti objašnjenje zašto su promjene ishrane toliko teške za ljude.

Nedavna studija pokazala je da su ljudi koje su redovno jeli hranu s visokim procentom šećera imale samo još veću želju za ovim namirnicama, iako su bili siti. Što ga više jedete, više ćete žudjeti za njim i rušićete svoje zdravlje, pišu "Novosti".

Zbog ove opasnosti Svjetska zdravstvena organizacija savjetuje da unos šećera ograničimo na pet procenata našeg dnevnog unosa kalorija, a to je maksimum šest kašika. Prosječna odrasla osoba konzumira oko 85 grama (20 kafenih kašika dnevno), pa je ovo za većinu velika promjena ishrane.

Promjenom režima ishrane možete uticati na ovaj problem. Zato već od danas smanjite dnevni unos šećera i spasite svoj mozak. 

Komentari 0
Povezane vijesti
Koja hrana prirodno liječi nesanicu? Koja hrana prirodno liječi nesanicu?
Naučnici napravili važan korak u mapiranju razvoja ljudskog mozga Naučnici napravili važan korak u mapiranju razvoja ljudskog mozga
Kognitivni vrhunac dostižemo nakon 55. godine Kognitivni vrhunac dostižemo nakon 55. godine
Najčitanije
  • Genocid nad „nepoćudnima“ u NDH: Zločin u Jelovcima i Rakovcu - Pale 1943. godine
    18h 4m
    12
  • Pretresi u Istočnom Novom Sarajevu i na Palama u okviru istrage pokušaja ubistva
    17h 34m
    2
  • Zbog udesa obustavljen saobraćaj na dionici puta Rogatica-Podromanija
    14h 47m
    0
  • „Beerka“ ponovo stiže: od 12. do 14. juna u Istočnom Sarajevu
    1h 2m
    0
  • U Opštini Istočna Ilidža održan sastanak radnog tima
    20h 4m
    0