Sva čuda šoljice jogurta

10.02.2020. 11:25
0
IZVOR: 24sata.hr

Jogurt je savršena namirnica jer obiluje kalcijumom i dobrim bakterijama koje uravnotežuju prehranu, jačaju kosti, ali i tjeraju depresiju.

Bakterija Lactobacillus rhamnosus drastično smanjuje simptome stresa, anksioznosti i poremećaja u vezi sa depresijom. Osim toga, ovaj mliječni proizvod utiče na imunitet, zdravlje srca i zuba. Redovno jedenje jogurta smanjuje rizik od visokoga krvnog pritiska, pokazuju rezultati studije američkog Univerziteta Tufts u Bostonu, koja je sprovedena na 2.000 ljudi.

Naučnici su utvrdili da samo 170 grama jogurta na dan tokom trodnevnog perioda smanjuje rizik od hipertenzije za 31 posto. Takođe, procjenjuje se da, kad bi samo dva posto dnevnog kalorijskog unosa dolazilo od jogurta, rizik od povišenog pritiska bio bi manji. S obzirom na to da je sezona prehlada, svakako uvrstite jogurt u jelovnik jer probiotici jačaju imunitet i sprečavaju prehlade. Brojne studije pokazale su da 300 grama jogurta na dan smanjuje rizik od prehlade za 25 posto.

Sastavni dio obroka za ljepši osmijeh

Grčki jogurt obiluje proteinima i ugljikohidratima, zbog čega se preporučuje nakon treninga. Proteini omogućuju brži oporavak i utiču na rast mišića. Jogurt je odličan izbor i za zube jer jača caklinu te smanjuje mogućnost od nastanka karijesa i ublažava loš zadah.

Komentari 0
Povezane vijesti
Zašto nam je neophodan vitamin B12 Zašto nam je neophodan vitamin B12
Hodanje razvija mozak Hodanje razvija mozak
Koji čaj je najbolje piti kada ste prehlađeni? Koji čaj je najbolje piti kada ste prehlađeni?
Najčitanije
  • Nije trebalo da ubijemo popa
    11h 22m
    1
  • Lice iz Trnova lice lišeno slobode zbog prijetnji po život
    16h 17m
    0
  • Preduzeće iz Rogatice oštećeno za više od 14.000 KM
    16h 16m
    0
  • „Beerka“ ponovo stiže: od 12. do 14. juna u Istočnom Sarajevu
    16h 29m
    1
  • Zbog pucnjave na Vracama uhapšen muškarac
    9h 6m
    0